Erasmus+ çevrimiçi eğitim için yenilikçi araçların kullanımını teşvik eder
"Oyunlaştırma" ve "Oyun Tabanlı Öğrenme" stratejilerinin eğitime entegrasyonu gerekli ama aynı zamanda zor. Teknolojinin hızlı gelişmesinin getirdiği zorlukların üstesinden gelmek adına eğitimin tüm sektörlerinden ve özellikle mesleki eğitim sektöründen öğretmenlerin ihtiyaçlarını karşılamak için, Romanya'da Mesleki Eğitim ve Öğretimde Topluluk Programları Ulusal Ajansı, ANPCDEFP oyunlaştırma öğelerine dayalı yeni çevrimiçi eğitim araçlarının geliştirilmesi için fon sağladı.
"Oyun Tabanlı Öğrenme: MEÖ Eğitimcileri İçin Yenilikçi e-öğrenme Pedagojileri" projesi dijital dönüşüme atıfta bulunuyor ve yaratıcı ve işbirlikçi bir yolla yenilikçi teknolojileri kullanmak için araçlar ve öğreticiler ile eğitim sağlayıcılara dijital bir eğitim ekosistemi geliştirmeyi amaçlıyor.
Bu amaç aşağıdaki Erasmus+ stratejik ortaklık projesi ortaklığı ile gerçekleştirilecektir.
-
Association TEAM 4 Excellence, România ? Consortium leader
-
Carol I Constanta Commercial College, România
-
Association AKIRA, Italy
-
Konya Provincial Directorate of National Education, Turkey
Oyunlaştırma unsurlarına dayalı çevrimiçi öğrenme programlarının geliştirilmesine olanak sağlayacak dijital eğitim ekosistemi, Avrupa Birliği Erasmus+ programı tarafından sağlanan finansal destek ile önümüzdeki iki yıl içinde hayata geçirilecek.
INNOVET projesinin aşamaları, ilerlemesi ve faaliyetleri hakkında en son haberler için https://trainingclub.eu/innovet/ proje sayfasını takip edin: ID 2021-1-RO01-KA220-VET-000030350.